کعب عمیر گفت: انتظار داریم مشکلات و طرح‌های آب و فاضلاب شهرستان شوش و کرخه بصورت اساسی و ماندگار برطرف و تکمیل شوند.

محمد کعب عمیر نماینده شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی میگوید: مشکلات زیادی در حوزه آب و فاضلاب شهرها و روستاهای کرخه و شوش وجود دارد که تاکنون بصورت اساسی این مشکلات برطرف نشده و نیاز است حل شود.

او خواستار احداث تاسیسات جدید آبرسانی در بخش فتح المبین شد و افزود: باید یک کار اساسی و ماندگار در بخش آب و فاضلاب بخش فتح المبین و‌ شهر آن انجام شود. 

آقای کعب عمیر با اشاره به مشکل تامین آب برای واحد‌های صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی تامین آب مورد نیاز واحد‌ها را از چاه و خط انتقال آب عنوان کرد که علی رغم آن اما همچنان با مشکلاتی مواجه هستند.

نماینده شوش و کرخه در مجلس به مشکل آب شرب روستای «شیخ علی زامل» بخش فتح المبین هم اشاره کرد و سهل‌انگاری برخی مدیران آبفا را باعث برخوردار نشدن اهالی از آب نوشیدنی دانست که قرار بود حفاری چاه تا عمق پائین‌تری انجام شود اما مدیران چنین کاری را انجام ندادند.

این مقام مسئول با اشاره به مشکل کمی و کیفی آب شرب کوی ابوذر غفاری شهر شوش نیز خواستار تکمیل سریع عملیات حفاری چاه جدید آب شرب شد و گفت: باتوجه به شرایط کم آبی و خشکسالی همچنین کم شدن آب کرخه مشکلات متعددی در بحث کمی و کیفی آب شرب این مناطق بوجود آمده که باعث نارضایتی شدید شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.